Od grafického zpracování až po distribuci
Graficky zpracované materiály nás obklopují doslova na každém kroku a jsou nedílnou součástí firemní komunikace. Od základních tiskovin: vizitek, hlavičkových papírů. Přes katalogy a informační bulettiny, inzerci, velkoplošnou reklamu, webové stránky, reklamní či upomínkové předměty, novoročenky. Kvalita, originálnost a dodržení firemního stylu může mít velký vliv na úspěch propagovaného produktu či služby.
Mnohaleté zkušenosti z polygrafie nám umožňují zvolit ten správný materiál ať už se jedná o výše uvedené tiskoviny nebo například o obálku Výroční zprávy. Sice se říká, že "papír snese hodně", ale opravdu se to jen říká, realita je jiná a volba vhodného materiálu hraje významnou roli. Stejně tak jako grafické zpracování, které má na první pohled zaujmout, měl by vhodně zvolený materiál zaujmout hned na první dotyk, ten zatím nevíme, jak Vám na webu zprostředkovat, tak se u nás zastavte a my Vám ukážeme, že papír je stejně tak důležitý jako grafické zpracování.